خانم ها جهت داشتن شكمی صاف این مقاله را بخوانند
 

 

قطع مصرف هله هوله
دكـتر ”لزلی بونسی” از دانشگاه پترزبورگ، بخش پزشكی اظــهار می دارد: ”بسیاری از آبنبات ها و اسنك ها شامل گـلیسـیرین و شــكر بالایی هسـتند. در معده به طور كامل هضم نمی شوند و این امر سبب می شود كه شكم شما نفخ كند.”


*بدوید (در حدود ۲ كیلومتر) 
دكتر ”دیانا تیلور” از دانشگاه كالیفرنیا، ایالت سنفرانسیسكو، بخش حفظ سلامتی معتقد است كه: ”ورزش های سنگین، فشار و تنش فراوانی را بر روی بدن شما وارد می آورند و همین امر موجب می شود كه عضلات برای مدت زمان طولانی نرم و سست باقی بمانند. اما نرمش ملایم و متعادل (مثل یوگا و پیاده روی) به آب شدن چربی ها سرعت می دهد و مشكل شما را در مدت زمان كمتری حل می كند.”


*در مصرف نمك و ادویه زیاده روی نكنید
مصرف بیش از حد ادویه جات و نمك ها باعث می شود كه شكم شما نفخ كند. یك چهارم فنجان سس كچاپ سه برابر مقدار سدیمی كه بدن شما در طول روز نیاز دارد، را فراهم می سازد. یك قاشق سوپخوری سس سویا جایگزین مناسبی برای آن خواهد بود.


*پتاسیم مصرف كنید 
این ماده طبیعی ادرار آور بوده و اثر نفخ آور نمك را از بین می برد. می توانید آنرا در گوجه فرنگی، موز، ماهی قزل آلا، بادام و گیلاس پیدا كنید.


*H2Oبیشتری مصرف كنید
نوشیدن آب به میزان لازم، باعث می شود تا آبی كه در بدن شما به دلیل وجود نمك جمع شده به آسانی خارج شود و نفخ شكمتان از بین برود.


۴ حركت شكم كه معجزه می كند! 
۱-دراز نشست استاندارد….. ۲-دوچرخه…..۳- دراز نشست عمودی … ۴- ورزش پهلوها